Training MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant

8.5
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
10
deelnemers aan de
Training
MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant
in de afgelopen 3 jaar.

This course MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management.

Trotse Microsoft Gold Partner met expertise in adoptie van technologie

Beste Opleider van Nederland in de categorie Automatisering & ICT/IT

Cedeo-erkende aanbieder van incompany en maatwerk trainingen

Geaccrediteerd voor het aanbieden van officiële trainingen en examens

Open inschrijving

4

dag

dagen

In overleg

Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

2199

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.

Programma

The modules below are discussed during the course. For more information, view the study guide.

Manage cases, Knowledge Management, and feedback (40–45%)

  • Create and manage cases
  • Define and configure foundational Customer Service components
  • Create and administer Knowledge Management
  • Capture customer feedback by using Customer Voice
  • Manage collaboration
  • Manage Copilot features
  • Create and manage SLAs for cases

 Implement scheduling and routing (10–15%)

  • Configure service scheduling
  • Configure routing

 Implement Dynamics 365 Contact Center (20–25%)

  • Deploy Contact Center
  • Manage channels
  • Configure agent productivity features
  • Configure agent workspaces

 Extend Customer Service by using Microsoft Power Platform (15–20%)

  • Configure model-driven apps for Customer Service
  • Create custom apps for Customer Service
  • Implement Copilot Studio for Customer Service scenarios

Resultaat

In this course, you learn to:

  • Manage cases, Knowledge Management, and feedback
  • Implement scheduling and routing
  • Implement Dynamics 365 Contact Center
  • Extend Customer Service by using Microsoft Power Platform

Doelgroep

The audience for this course are functional consultants with customer service expertise.

Voorkennis

The prerequisites of this course are:

  • Knowledge of Comprehensive understanding of the customer service application's role in relationship to the Dynamics 365 suite of apps.
  • Knowledge of Basic understanding of the solution architecture.

Trainingsdata

Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.

Feb 18, 2025

Trainingsdag 1
Feb 18, 2025
Trainingsdag 2
Feb 25, 2025
Trainingsdag 3
Mar 4, 2025
Trainingsdag 4
Mar 11, 2025
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Apr 16, 2025

Trainingsdag 1
Apr 16, 2025
Trainingsdag 2
Apr 25, 2025
Trainingsdag 3
May 2, 2025
Trainingsdag 4
May 12, 2025
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Jun 10, 2025

Trainingsdag 1
Jun 10, 2025
Trainingsdag 2
Jun 17, 2025
Trainingsdag 3
Jun 24, 2025
Trainingsdag 4
Jul 1, 2025
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Certificering

Wij zijn geaccrediteerd voor het afnemen van Microsoft examens. Door het volgen van deze training bereid je je voor op het officiële examen ‘MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant’.

Leermateriaal

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen.

Open Inschrijving

4

dag

dagen

Bekijk trainingsdata ↓
Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.
more info on hover icon

2199

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.
more info on hover icon

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
more info on hover icon

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.
more info on hover icon

Maatwerk

Onze ervaren adviseurs ontwikkelen graag een oplossing op maat voor de leerbehoeften van je organisatie.

Incompany

Organiseer een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor je organisatie.

Adoptie

Zorg ervoor dat medewerkers nieuwe technologie en methodieken accepteren en doelgericht inzetten.

300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches

medewerker portret foto
Giel Hemme
Accountmanager
📞 088-122 55 88
Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV
No items found.