300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.
May 6, 2025
May 20, 2025
May 21, 2025
Jun 3, 2025
Jun 19, 2025
Jun 30, 2025
Jul 15, 2025
Jul 17, 2025
Jul 28, 2025
Aug 11, 2025
Aug 25, 2025
Sep 9, 2025
Sep 22, 2025
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches