3000+ organisaties getraind
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Selecteer een van onderstaande startdata om je in te schrijven. Deze training wordt op al onze locaties verzorgd.
Jul 15, 2024
Aug 12, 2024
Sep 10, 2024
Oct 7, 2024
Nov 4, 2024
Dec 5, 2024
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
3000+ organisaties getraind