300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.
Oct 7, 2024
Nov 4, 2024
Dec 5, 2024
Jan 2, 2025
Jan 28, 2025
Feb 24, 2025
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches