Training Klantgericht Telefoneren

8.7
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
252
deelnemers aan de
Training
Klantgericht Telefoneren
in de afgelopen 3 jaar.

In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren. De training is geschikt voor iedereen die klanten te woord staat per telefoon.

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal in de training

Cedeo-erkende aanbieder van incompany en maatwerk trainingen

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

Open inschrijving

2

dag

dagen

In overleg

Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

1099

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

Klantgerichtheid

  • Verwachtingen van de klant
  • Verschillende klanttypen
  • Klantvriendelijkheid vs. Klantgerichtheid

Zakelijk telefoneren

  • Basis telefoonregels
  • Persoonlijke vs. zakelijke benadering
  • Telefoonetiquette
  • Telefoonalfabet
  • Afsluiten en/of doorverbinden

Gesprekstechnieken

  • Invloed van stemgebruik
  • Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken
  • Inspelen op het gedrag van klanten
  • Structuur in het gesprek aanbrengen
  • De leiding hebben, houden en terugkrijgen

Lastige gesprekken

  • Omgaan met emoties
  • Ontevreden klanten
  • Dominante gesprekspartners

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
  • Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
  • Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
  • Pas je gesprekstechnieken bewust toe tijdens het telefoneren.

Doelgroep

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.

Voorkennis

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Trainingsdata

Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.

Oct 7, 2024

Trainingsdag 1
Oct 7, 2024
Trainingsdag 2
Oct 14, 2024
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Nov 4, 2024

Trainingsdag 1
Nov 4, 2024
Trainingsdag 2
Nov 11, 2024
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Dec 5, 2024

Trainingsdag 1
Dec 5, 2024
Trainingsdag 2
Dec 12, 2024
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Jan 2, 2025

Trainingsdag 1
Jan 2, 2025
Trainingsdag 2
Jan 9, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Jan 28, 2025

Trainingsdag 1
Jan 28, 2025
Trainingsdag 2
Feb 4, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Feb 24, 2025

Trainingsdag 1
Feb 24, 2025
Trainingsdag 2
Mar 3, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.

Leermateriaal

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).

Open Inschrijving

2

dag

dagen

Bekijk trainingsdata ↓
Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.
more info on hover icon

1099

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.
more info on hover icon

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
more info on hover icon

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.
more info on hover icon

Maatwerk

Onze ervaren adviseurs ontwikkelen graag een oplossing op maat voor de leerbehoeften van je organisatie.

Incompany

Organiseer een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor je organisatie.

Adoptie

Zorg ervoor dat medewerkers nieuwe technologie en methodieken accepteren en doelgericht inzetten.

300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches

medewerker portret foto
Ruben Winter
Accountmanager
📞 088-122 55 88
Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV
No items found.