Training Klantgericht Telefoneren

8.7
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
252
deelnemers aan de
Training
Klantgericht Telefoneren
in de afgelopen 3 jaar.

In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren. De training is geschikt voor iedereen die klanten te woord staat per telefoon.

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal in de training

Cedeo-erkende aanbieder van incompany en maatwerk trainingen

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

Open inschrijving

2

dag

dagen

In overleg

Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

1099

,-

per deelnemer

Excl. BTW. De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.

10+ locaties in Nederland

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle, Virtueel. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma en de locatie in overleg. Hierbij zijn aantrekkelijke groepsprijzen van toepassing.

Vrijwel iedere training die we verzorgen kunnen we ook incompany aanbieden. In een incompany training leggen we accenten op onderwerpen die voor jouw organisatie belangrijk zijn.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

Klantgerichtheid

  • Verwachtingen van de klant
  • Verschillende klanttypen
  • Klantvriendelijkheid vs. Klantgerichtheid

Zakelijk telefoneren

  • Basis telefoonregels
  • Persoonlijke vs. zakelijke benadering
  • Telefoonetiquette
  • Telefoonalfabet
  • Afsluiten en/of doorverbinden

Gesprekstechnieken

  • Invloed van stemgebruik
  • Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken
  • Inspelen op het gedrag van klanten
  • Structuur in het gesprek aanbrengen
  • De leiding hebben, houden en terugkrijgen

Lastige gesprekken

  • Omgaan met emoties
  • Ontevreden klanten
  • Dominante gesprekspartners

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
  • Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
  • Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
  • Pas je gesprekstechnieken bewust toe tijdens het telefoneren.

Doelgroep

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.

Voorkennis

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Trainingsdata

Selecteer een van onderstaande startdata om je in te schrijven. Deze training wordt op al onze locaties verzorgd.

Jul 15, 2024

Startdatum
Jul 15, 2024
2e trainingsdag
Jul 22, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Aug 12, 2024

Startdatum
Aug 12, 2024
2e trainingsdag
Aug 19, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Sep 10, 2024

Startdatum
Sep 10, 2024
2e trainingsdag
Sep 17, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Oct 7, 2024

Startdatum
Oct 7, 2024
2e trainingsdag
Oct 14, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Nov 4, 2024

Startdatum
Nov 4, 2024
2e trainingsdag
Nov 11, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Dec 5, 2024

Startdatum
Dec 5, 2024
2e trainingsdag
Dec 12, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.

Leermateriaal

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).

Open inschrijving

2

dag

dagen

Bekijk trainingsdata ↓
Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.
more info on hover icon

1099

,-

per deelnemer

Excl. BTW. De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.
more info on hover icon

10+ locaties in Nederland

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle, Virtueel. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.
more info on hover icon

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma en de locatie in overleg. Hierbij zijn aantrekkelijke groepsprijzen van toepassing.

Vrijwel iedere training die we verzorgen kunnen we ook incompany aanbieden. In een incompany training leggen we accenten op onderwerpen die voor jouw organisatie belangrijk zijn.
more info on hover icon

Maatwerk

We bieden ons volledige aanbod ook in een incompany- of adoptie vorm aan.

Incompany

Een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor medewerkers van je organisatie.

Adoptie

Zorg ervoor dat medewerkers nieuwe technologie en methodieken accepteren en doelgericht inzetten.

3000+ organisaties getraind

medewerker portret foto
Ruben Winter
Accountmanager
📞 088-122 55 88
Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV
No items found.