350.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
De training Klantvriendelijke Klachtafhandeling is geschikt voor medewerkers die contact onderhouden met klanten en professioneel om willen gaan met klachten.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.
Oct 20, 2025
Nov 3, 2025
Nov 17, 2025
Nov 19, 2025
Dec 1, 2025
Dec 16, 2025
Dec 29, 2025
Jan 12, 2026
Jan 14, 2026
Jan 26, 2026
Mar 23, 2026
Mar 23, 2026
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantvriendelijke Klachtafhandeling’.
Tijdens deze training werk je met praktijkcases die door de trainer worden aangereikt. Je ontvangt daarnaast een reader of handboek, dat je ook na afloop kunt gebruiken als naslagwerk.
350.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches