Training Klantgerichtheid

Klantgerichtheid is een belangrijke factor voor een succesvolle organisatie en wordt bepaald door de communicatie met klanten. Bekijk ons passende trainingsaanbod.

Reset filters
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Klantgericht Denken en Handelen

Ontdek de betekenis van klantgerichtheid, wat het inhoudt om als organisatie de klant centraal te stellen en hoe je een klantgerichte houding aanneemt.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

Klantgericht Telefoneren

Leer om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Ontdek hoe je lastige gesprekken met klanten over klachten prettiger laat verlopen door voor een professionele en effectieve afhandeling te zorgen.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

Klantgericht Denken en Handelen

Ontdek de betekenis van klantgerichtheid, wat het inhoudt om als organisatie de klant centraal te stellen en hoe je een klantgerichte houding aanneemt.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

Klantgericht Telefoneren

Leer om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

Klantvriendelijke Klachtafhandeling

Ontdek hoe je lastige gesprekken met klanten over klachten prettiger laat verlopen door voor een professionele en effectieve afhandeling te zorgen.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

Geen zoekresultaten

Jouw zoekopdracht leverde helaas geen resultaten op.
Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.

Ontbreekt de training die je zoekt?

Neem vrijblijvend contact op voor het vinden of samenstellen van de juiste training. Al meer dan 20 jaar zijn we specialist in maatwerk en incompany trainingen. Onze ervaren adviseurs, consultants en trainers helpen je graag.

Klantgerichtheid verbeteren

Klantgerichtheid is cruciaal voor creëren van waarde voor klanten en daarmee de toekomstbestendigheid van veel organisaties. Het signaleren van behoeften van klanten, hierop anticiperen en er naar handelen zijn hierbij belangrijke factoren. Bij ExplainiT bieden we verschillende praktijkgerichte trainingen op het gebied van klantgerichtheid.

Kies een passende training klantgerichtheid

Het kiezen van de juiste training klantgerichtheid is een belangrijke voorwaarde voor een passende en succesvolle communicatie met klanten. We bieden verschillende trainingen aan die passen bij je kennis en/of de situatie waarin je klantcontact hebt. Bij ons vind je dus altijd een geschikte training klantgerichtheid die bij jouw leerbehoeften past.

Inschrijving, incompany of adoptietraject

Ben je geïnteresseerd in één of meerdere van onze trainingen voor klantgerichtheid? Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen individuele open inschrijvingen, incompany (groeps)trainingen en adoptietrajecten. Om jou en/of je organisatie klantgericht te laten handelen stemmen we de aanpak graag in samenspraak met je af.

Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV