Klantenservice Training

Klantgerichtheid is de sleutel tot succes binnen een organisatie. Binnen onze trainingen leren wij je hoe je de optimale klantbeleving creëert, zowel telefonisch als schriftelijk.

Reset filters
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Helpdesk & Servicedesk

Leer om als helpdesk- of servicedeskmedewerker de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

IT Helpdesk & Servicedesk

Ontdek hoe je de IT-dienstverlening optimaliseert door medewerkers van de helpdesk en servicedesk optimaal voor te bereiden op de werkzaamheden.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

Helpdesk & Servicedesk

Leer om als helpdesk- of servicedeskmedewerker de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

IT Helpdesk & Servicedesk

Ontdek hoe je de IT-dienstverlening optimaliseert door medewerkers van de helpdesk en servicedesk optimaal voor te bereiden op de werkzaamheden.

999

,-

op aanvraag

2

dag

dagen

in overleg

Geen zoekresultaten

Jouw zoekopdracht leverde helaas geen resultaten op.
Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.

Ontbreekt de training die je zoekt?

Neem vrijblijvend contact op voor het vinden of samenstellen van de juiste training. Al meer dan 20 jaar zijn we specialist in maatwerk en incompany trainingen. Onze ervaren adviseurs, consultants en trainers helpen je graag.

Een succesvolle klantenservice

Of het nu op het gebied van IT is of niet, klantgerichtheid is een cruciale factor voor succes binnen organisaties. Een snelle, doelgerichte en klantvriendelijke klantenserivce en is hiervoor een belangrijke pijler. De lat voor een klantenservice is echter de laatste jaren steeds hoger komen te liggen. Bij ExplainiT bieden verschillende trainingen op het gebied van klantenservice.

Kies een passende training klantenservice

Het kiezen van een passende training klantenservice is een belangrijke voorwaarde voor het creëren en waarborgen van klantgerichtheid binnen de organisatie. We bieden verschillende trainingen aan die passen bij je kennis en/of de situatie waarin klantenservice bij jou van toepassing is. Bij ons vind je dus altijd een training klantenservice die bij jouw leerbehoeften past.

Inschrijving, incompany of adoptietraject

Ben je geïnteresseerd in één of meerdere van onze trainingen voor klantenservice? Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen individuele open inschrijvingen, incompany (groeps)trainingen en adoptietrajecten. Om jou en/of je organisatie alles uit de klantenservice te laten halen stemmen we de aanpak graag in samenspraak met je af.

Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV