Klantgerichtheid is de sleutel tot succes binnen een organisatie. Binnen onze trainingen leren wij je hoe je de optimale klantbeleving creëert, zowel telefonisch als schriftelijk.
€
999
,-
op aanvraag
2
dag
dagen
in overleg
€
999
,-
op aanvraag
2
dag
dagen
in overleg
Leer om als helpdesk- of servicedeskmedewerker de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren.
Ontdek hoe je de IT-dienstverlening optimaliseert door medewerkers van de helpdesk en servicedesk optimaal voor te bereiden op de werkzaamheden.
Jouw zoekopdracht leverde helaas geen resultaten op.
Probeer het opnieuw of neem contact met ons op.
Neem vrijblijvend contact op voor het vinden of samenstellen van de juiste training. Al meer dan 20 jaar zijn we specialist in maatwerk en incompany trainingen. Onze ervaren adviseurs, consultants en trainers helpen je graag.
Of het nu op het gebied van IT is of niet, klantgerichtheid is een cruciale factor voor succes binnen organisaties. Een snelle, doelgerichte en klantvriendelijke klantenserivce en is hiervoor een belangrijke pijler. De lat voor een klantenservice is echter de laatste jaren steeds hoger komen te liggen. Bij ExplainiT bieden verschillende trainingen op het gebied van klantenservice.
Het kiezen van een passende training klantenservice is een belangrijke voorwaarde voor het creëren en waarborgen van klantgerichtheid binnen de organisatie. We bieden verschillende trainingen aan die passen bij je kennis en/of de situatie waarin klantenservice bij jou van toepassing is. Bij ons vind je dus altijd een training klantenservice die bij jouw leerbehoeften past.
Ben je geïnteresseerd in één of meerdere van onze trainingen voor klantenservice? Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen individuele open inschrijvingen, incompany (groeps)trainingen en adoptietrajecten. Om jou en/of je organisatie alles uit de klantenservice te laten halen stemmen we de aanpak graag in samenspraak met je af.