Training Helpdesk & Servicedesk

8.5
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
654
deelnemers aan de
Training
Helpdesk & Servicedesk
in de afgelopen 3 jaar.

In de training Helpdesk & Servicedesk leer je om de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren. De training is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt en hierbij een positieve ervaring wil achterlaten.

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal in de training

Cedeo-erkende aanbieder van incompany en maatwerk trainingen

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

Open inschrijving

2

dag

dagen

In overleg

Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

1099

,-

per deelnemer

Excl. BTW. De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.

10+ locaties in Nederland

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle, Virtueel. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma en de locatie in overleg. Hierbij zijn aantrekkelijke groepsprijzen van toepassing.

Vrijwel iedere training die we verzorgen kunnen we ook incompany aanbieden. In een incompany training leggen we accenten op onderwerpen die voor jouw organisatie belangrijk zijn.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

Gesprek

  • (Non-)verbale communicatie
  • Gespreksstructuur
  • (Door)vraagtechnieken
  • Initiatief houden
  • Oplossingen aandragen
  • ‘Nee’ is ook een antwoord

Klant

  • Verschillende klanttypen
  • Beweegredenen van een klant
  • Klanttevredenheid

Lastige situaties

  • Omgaan met weerstand
  • Omgaan met agressie
  • Omgaan met emoties
  • Omgaan met irritaties
  • Omgaan met klachten

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Verstevig je de relatie met klanten.
  • Lever je een positieve bijdrage aan bedrijfsresultaten.
  • Creëer je een positieve ervaring bij klanten.
  • Neem je een professionele en klantgerichte houding aan.

Doelgroep

De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.

Voorkennis

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Trainingsdata

Selecteer een van onderstaande startdata om je in te schrijven. Deze training wordt op al onze locaties verzorgd.

Jul 29, 2024

Startdatum
Jul 29, 2024
2e trainingsdag
Aug 5, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Aug 28, 2024

Startdatum
Aug 28, 2024
2e trainingsdag
Sep 4, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Sep 23, 2024

Startdatum
Sep 23, 2024
2e trainingsdag
Sep 30, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Oct 21, 2024

Startdatum
Oct 21, 2024
2e trainingsdag
Oct 28, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Nov 18, 2024

Startdatum
Nov 18, 2024
2e trainingsdag
Nov 25, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Dec 16, 2024

Startdatum
Dec 16, 2024
2e trainingsdag
Dec 23, 2024
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Jan 13, 2025

Startdatum
Jan 13, 2025
2e trainingsdag
Jan 20, 2025
3e trainingsdag
4e trainingsdag
5e trainingsdag
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbaar op al onze locaties
Inschrijven

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Helpdesk & Servicedesk’.

Leermateriaal

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).

Open inschrijving

2

dag

dagen

Bekijk trainingsdata ↓
Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.
more info on hover icon

1099

,-

per deelnemer

Excl. BTW. De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.
more info on hover icon

10+ locaties in Nederland

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle, Virtueel. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.
more info on hover icon

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma en de locatie in overleg. Hierbij zijn aantrekkelijke groepsprijzen van toepassing.

Vrijwel iedere training die we verzorgen kunnen we ook incompany aanbieden. In een incompany training leggen we accenten op onderwerpen die voor jouw organisatie belangrijk zijn.
more info on hover icon

Maatwerk

We bieden ons volledige aanbod ook in een incompany- of adoptie vorm aan.

Incompany

Een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor medewerkers van je organisatie.

Adoptie

Zorg ervoor dat medewerkers nieuwe technologie en methodieken accepteren en doelgericht inzetten.

3000+ organisaties getraind

medewerker portret foto
Bart Blokhuis
Accountmanager
📞 088-122 55 88

Anderen bekeken ook

Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV
No items found.