Training Helpdesk & Servicedesk

8.5
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
126
deelnemers aan de
Training
Helpdesk & Servicedesk
in de afgelopen 3 jaar.

In de training Helpdesk & Servicedesk leer je om de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren. De training is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt en hierbij een positieve ervaring wil achterlaten.

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal in de training

Cedeo-erkende aanbieder van incompany en maatwerk trainingen

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

2

dag

dagen

in overleg

Op aanvraag

999

,-

per deelnemer

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Klassikaal
Virtueel
Individueel
Hybride

E-Learning

Doelgroep

De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Verstevig je de relatie met klanten.
  • Lever je een positieve bijdrage aan bedrijfsresultaten.
  • Creëer je een positieve ervaring bij klanten.
  • Neem je een professionele en klantgerichte houding aan.

Voorkennis

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

Gesprek

  • (Non-)verbale communicatie
  • Gespreksstructuur
  • (Door)vraagtechnieken
  • Initiatief houden
  • Oplossingen aandragen
  • ‘Nee’ is ook een antwoord

Klant

  • Verschillende klanttypen
  • Beweegredenen van een klant
  • Klanttevredenheid

Lastige situaties

  • Omgaan met weerstand
  • Omgaan met agressie
  • Omgaan met emoties
  • Omgaan met irritaties
  • Omgaan met klachten

2

dag

dagen

in overleg

Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

999

,-

per deelnemer

De genoemde prijs (excl. btw) is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

De genoemde locaties zijn onze standaard locaties voor open-inschrijvingen. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.

Klassikaal
Virtueel
Individueel

E-Learning

De genoemde leervormen zijn onze populairste leervormen. We beschikken over diverse leervormen, die tevens in een blended learning oplossing gecombineerd kunnen worden.

2

dag

dagen

1 dag

Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

599,- per deelnemer

999

,-

per deelnemer

De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

De genoemde locaties zijn onze standaard locaties voor open-inschrijvingen. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.

Klassikaal
Virtueel
Individueel
Hybride

E-Learning

De genoemde leervormen zijn onze populairste leervormen. We beschikken over diverse leervormen, die tevens in een blended learning oplossing gecombineerd kunnen worden.

Trainingsvormen

Open inschrijving

Kies een datum, bepaal je voorkeurslocaties en volg de training met medewerkers van andere organisaties.

999

,-

excl BTW p.p.

Incompany

Organiseer een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor medewerkers van je organisatie.

op aanvraag

Adoptie

Zorg ervoor dat medewerkers nieuwe technologie en methodieken accepteren en doelgericht inzetten.

op aanvraag

Meer over de Training Helpdesk & Servicedesk

Leermateriaal

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Helpdesk & Servicedesk’.

Aanpak

Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.

Incompany & Maatwerk

Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma’s opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.

2

dag

dagen

in overleg

Een standaard trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

999

,-

per deelnemer

De genoemde prijs is voor een individuele deelnemer en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie, thee en water. Voor incompany en maatwerk trainingen hanteren we voordelige groepsprijzen.

Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

De genoemde locaties zijn onze standaard locaties voor open-inschrijvingen. Incompany en maatwerk trainingen verzorgen we op een locatie naar keuze.

Klassikaal
Virtueel
Individueel

E-Learning

De genoemde leervormen zijn onze populairste leervormen. We beschikken over diverse leervormen, die tevens in een blended learning oplossing gecombineerd kunnen worden.

Klanten over ExplainiT

Samen met onze klanten maken we het verschil.

"Ik zou ExplainiT zeker aanbevelen, omdat het een heel prettige partij is om mee samen te werken. Samen hebben we een toch zeer uitdagend project tot een goed einde gebracht."

Tirza de Wilde
ICT-adviseur

"ExplainiT onderscheidt zich door écht naar boven te krijgen wat wij wilden. Je weet als opdrachtgever zeker dat het trainingstraject perfect uitgevoerd wordt."

Henk Korlaar
Beleidsadviseur

"ExplainiT bood ons vrijwel direct een concreet plan en we werden al snel op proactieve wijze ontzorgd. We waren erg overtuigd van hun werkwijze."

Charlotte Postmus
Communicatieadviseur

“ExplainiT verzorgt al jaren trainingen voor ons op het gebied van leiderschap. Deze samenwerking is voor ons erg prettig, zeker door de snelle en duidelijke communicatie met een vaste contactpersoon.”

Lars Willems
Opleidingscoördinator

“Ik zou ExplainiT aanbevelen binnen mijn netwerk, omdat ze nakomen wat ze beloven. Ze zijn heel erg betrokken bij onze organisatie en dat werkt fijn. Alles werd in een prettige en duidelijke sfeer met elkaar afgestemd.”

Dennis Persaud
Type Team Leader 747

“Ik zou de relatie met ExplainiT omschrijven als zeer goed. Er zijn korte communicatielijnen en we zijn open naar elkaar. De persoonlijke aanpak ben ik zeker van gecharmeerd. We staan er dan ook zeker voor open om de relatie verder te ontwikkelen.”

Mirjam de Willigen Verkamman
Learning & Talent Development

“We bevelen de IT-skills week zeker aan bij gemeenten en andere organisaties. Door de IT-skills week volgen veel medewerkers tenminste 2 á 3 trainingen om IT-vaardigheden te ontwikkelen. We hebben van deelnemers erg veel positieve reacties ontvangen.”

Eric Nederlof
ICT Projectleider

"Wat ik heel prettig vind, is dat ExplainiT niet standaard Microsoft consultants levert. Er wordt nagedacht over beleids- en inrichtingskeuzes, om daar vervolgens op in te spelen."

Bas Huizinga
Implementatiebegeleider

“Het naslagwerk van de trainingen was goed doordacht. Door ExplainiT ontworpen Quick-Reference Cards werden meegegeven aan iedere deelnemer van een trainingssessie, wat bijdraagt aan het werkplek leren.”

Lars van Zenderen
Projectleider

“Het voornaamste resultaat is dat de medewerkers na de trainingen in staat zijn geweest om zich Office 365 zelfstandig eigen te maken. Daardoor werd er geen onnodige druk gelegd op de beheerorganisatie.”

Erwin Dunnink
Projectleider

“De antwoorden op de voorgelegde praktijksituaties en maatwerkaanvragen worden door ExplainiT altijd dekkend en goed beschreven. In de praktijk worden onze eisen en gemaakte afspraken tevens waargemaakt waardoor we erg tevreden zijn.”

Erwin Faasse
Trainingscoördinator

“Floorwalkers van ExplainiT zijn ingezet om onze migratie naar Windows 10 soepel te laten verlopen. De floorwalkers beschikten over veel expertise. Dat leverde veel positieve feedback op vanuit de organisatie.”

Martijn Dekker
Teammanager Operations
Bart Blokhuis
Accountmanager
📞 088-122 55 88

Anderen bekeken ook

Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV