350.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.
Nov 17, 2025
Dec 3, 2025
Dec 15, 2025
Dec 29, 2025
Jan 13, 2026
Jan 28, 2026
Feb 9, 2026
Feb 24, 2026
Mar 9, 2026
Mar 20, 2026
Apr 7, 2026
Apr 20, 2026
May 6, 2026
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Helpdesk & Servicedesk’.
Tijdens deze training werk je met praktijkcases die door de trainer worden aangereikt. Je ontvangt daarnaast een reader of handboek, dat je ook na afloop kunt gebruiken als naslagwerk.
350.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches