300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.
Sep 19, 2025
Sep 24, 2025
Oct 6, 2025
Oct 17, 2025
Nov 3, 2025
Nov 14, 2025
Nov 17, 2025
Dec 2, 2025
Dec 15, 2025
Dec 29, 2025
Jan 12, 2026
Jan 13, 2026
Jan 27, 2026
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Helpdesk & Servicedesk’.
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches