Training Helpdesk & Servicedesk

8.5
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
654
deelnemers aan de
Training
Helpdesk & Servicedesk
in de afgelopen 3 jaar.

In de training Helpdesk & Servicedesk leer je om de relatie met de klant te verstevigen door professioneel te handelen en een positieve ervaring te creëren. De training is bedoeld voor iedereen die contact met klanten onderhoudt en hierbij een positieve ervaring wil achterlaten.

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal in de training

Cedeo-erkende aanbieder van incompany en maatwerk trainingen

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

Open inschrijving

2

dag

dagen

In overleg

Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

1099

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

Gesprek

  • (Non-)verbale communicatie
  • Gespreksstructuur
  • (Door)vraagtechnieken
  • Initiatief houden
  • Oplossingen aandragen
  • ‘Nee’ is ook een antwoord

Klant

  • Verschillende klanttypen
  • Beweegredenen van een klant
  • Klanttevredenheid

Lastige situaties

  • Omgaan met weerstand
  • Omgaan met agressie
  • Omgaan met emoties
  • Omgaan met irritaties
  • Omgaan met klachten

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Verstevig je de relatie met klanten.
  • Lever je een positieve bijdrage aan bedrijfsresultaten.
  • Creëer je een positieve ervaring bij klanten.
  • Neem je een professionele en klantgerichte houding aan.

Doelgroep

De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.

Voorkennis

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Trainingsdata

Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.

Dec 16, 2024

Trainingsdag 1
Dec 16, 2024
Trainingsdag 2
Dec 23, 2024
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Jan 13, 2025

Trainingsdag 1
Jan 13, 2025
Trainingsdag 2
Jan 20, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Feb 10, 2025

Trainingsdag 1
Feb 10, 2025
Trainingsdag 2
Feb 17, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Mar 10, 2025

Trainingsdag 1
Mar 10, 2025
Trainingsdag 2
Mar 17, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Apr 8, 2025

Trainingsdag 1
Apr 8, 2025
Trainingsdag 2
Apr 15, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

May 6, 2025

Trainingsdag 1
May 6, 2025
Trainingsdag 2
May 13, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Helpdesk & Servicedesk’.

Leermateriaal

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).

Open Inschrijving

2

dag

dagen

Bekijk trainingsdata ↓
Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.
more info on hover icon

1099

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.
more info on hover icon

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
more info on hover icon

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.
more info on hover icon

Maatwerk

Onze ervaren adviseurs ontwikkelen graag een oplossing op maat voor de leerbehoeften van je organisatie.

Incompany

Organiseer een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor je organisatie.

Adoptie

Zorg ervoor dat medewerkers nieuwe technologie en methodieken accepteren en doelgericht inzetten.

300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches

medewerker portret foto
Bart Blokhuis
Accountmanager
📞 088-122 55 88

Anderen bekeken ook

Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV
No items found.