Training IT Helpdesk & Servicedesk

9.0
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
240
deelnemers aan de
Training
IT Helpdesk & Servicedesk
in de afgelopen 3 jaar.

In de training IT Helpdesk & Servicedesk leer je om als medewerker van de helpdesk of servicedesk professioneel te communiceren met (interne) klanten. Je ontdekt bijvoorbeeld hoe non-IT’ers tegen IT-problemen aankijken en hoe je hier als medewerker adequaat op inspeelt.

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal in de training

Specialist in incompany en maatwerk trainingen met landelijke dekking

Open inschrijving

2

dag

dagen

In overleg

Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

1149

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

(Non)-verbale communicatie

  • Telefoon
  • Praktijk
  • Lichaamstaal
  • Stemgebruik

Proactief gesprekken voeren

  • Initiatief houden
  • Problemen uitvragen
  • Oplossingen aandragen
  • Positiviteit uitstralen

Gedrag van de klant

  • Interne klanten
  • Externe klanten
  • Type klanten
  • Weerstand & agressie

Registratie

  • Informatie rapporteren
  • Incidenten administreren
  • Overzicht houden

Klantperceptie

  • Misverstanden tussen IT’ers en non-IT’ers
  • Verschillen IT’ers & non-IT’ers
  • Als IT’er omgaan met non-IT’ers
  • Irritaties voorkomen

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Voer je IT-dienstverlening op een professionele wijze uit.
  • Weet je hoe je om moet gaan met non-IT’ers.
  • Speel je adequaat in op IT-problemen.
  • Ben je in staat om vragen optimaal te beantwoorden.
  • Verhoog je de klanttevredenheid.

Doelgroep

De training IT Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van IT-problemen.

Voorkennis

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Trainingsdata

Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.

Neem contact op voor informatie over beschikbare startmomenten.

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘IT Helpdesk & Servicedesk’.

Leermateriaal

Tijdens deze training werk je met praktijkcases die door de trainer worden aangereikt. Je ontvangt daarnaast een reader of handboek, dat je ook na afloop kunt gebruiken als naslagwerk.

Open Inschrijving

2

dag

dagen

Bekijk trainingsdata ↓
Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.
more info on hover icon

1149

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.
more info on hover icon

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
more info on hover icon

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.
more info on hover icon

Maatwerk

Onze ervaren adviseurs ontwikkelen graag een oplossing op maat voor de leerbehoeften van je organisatie.

Incompany

Organiseer een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor je organisatie.

Adoptie

Zorg ervoor dat medewerkers nieuwe technologie en methodieken accepteren en doelgericht inzetten.

350.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches

Veelgestelde vragen

No items found.
medewerker portret foto
Ruben Winter
Accountmanager
📞 088-122 55 88
Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV
No items found.