Training IT Helpdesk & Servicedesk

8.8
Deze score is gebaseerd op ervaringen van
103
deelnemers aan de
Training
IT Helpdesk & Servicedesk
in de afgelopen 3 jaar.

In de training IT Helpdesk & Servicedesk leer je om als medewerker van de helpdesk of servicedesk professioneel te communiceren met (interne) klanten. Je ontdekt bijvoorbeeld hoe non-IT’ers tegen IT-problemen aankijken en hoe je hier als medewerker adequaat op inspeelt.

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal in de training

Specialist in incompany en maatwerk trainingen met landelijke dekking

Open inschrijving

2

dag

dagen

In overleg

Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.

Op aanvraag

1099

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

(Non)-verbale communicatie

  • Telefoon
  • Praktijk
  • Lichaamstaal
  • Stemgebruik

Proactief gesprekken voeren

  • Initiatief houden
  • Problemen uitvragen
  • Oplossingen aandragen
  • Positiviteit uitstralen

Gedrag van de klant

  • Interne klanten
  • Externe klanten
  • Type klanten
  • Weerstand & agressie

Registratie

  • Informatie rapporteren
  • Incidenten administreren
  • Overzicht houden

Klantperceptie

  • Misverstanden tussen IT’ers en non-IT’ers
  • Verschillen IT’ers & non-IT’ers
  • Als IT’er omgaan met non-IT’ers
  • Irritaties voorkomen

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Voer je IT-dienstverlening op een professionele wijze uit.
  • Weet je hoe je om moet gaan met non-IT’ers.
  • Speel je adequaat in op IT-problemen.
  • Ben je in staat om vragen optimaal te beantwoorden.
  • Verhoog je de klanttevredenheid.

Doelgroep

De training IT Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van IT-problemen.

Voorkennis

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Trainingsdata

Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.

Oct 8, 2024

Trainingsdag 1
Oct 8, 2024
Trainingsdag 2
Oct 15, 2024
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Nov 4, 2024

Trainingsdag 1
Nov 4, 2024
Trainingsdag 2
Nov 11, 2024
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Dec 3, 2024

Trainingsdag 1
Dec 3, 2024
Trainingsdag 2
Dec 10, 2024
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Dec 30, 2024

Trainingsdag 1
Dec 30, 2024
Trainingsdag 2
Jan 7, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Jan 30, 2025

Trainingsdag 1
Jan 30, 2025
Trainingsdag 2
Feb 6, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Feb 25, 2025

Trainingsdag 1
Feb 25, 2025
Trainingsdag 2
Mar 4, 2025
Trainingsdag 3
Trainingsdag 4
Trainingsdag 5
6e trainingsdag
7e trainingsdag
Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
Beschikbare trainingslocaties
Inschrijven

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘IT Helpdesk & Servicedesk’.

Leermateriaal

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).

Open Inschrijving

2

dag

dagen

Bekijk trainingsdata ↓
Een reguliere trainingsdag duurt van 09:30 tot 16:30.
more info on hover icon

1099

,-

per deelnemer

De prijs is exclusief btw en inclusief locatie, trainingsmateriaal, lunch, koffie en thee.
more info on hover icon

10+ locaties in Nederland

De locaties zijn Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Hengelo, Rotterdam, Utrecht, Zwolle en Virtueel.
more info on hover icon

Incompany

Bij incompany trainingen zijn het programma, de leervormen en de locatie in overleg. Aantrekkelijke groepsprijzen zijn van toepassing.

Als opleider denken we graag mee over jullie leerbehoeften. Samen stellen we de oplossing vast die optimaal aansluit bij jullie praktijksituatie.
more info on hover icon

Maatwerk

Onze ervaren adviseurs ontwikkelen graag een oplossing op maat voor de leerbehoeften van je organisatie.

Incompany

Organiseer een training met een programma, datum en locatie naar keuze voor je organisatie.

Adoptie

Zorg ervoor dat medewerkers nieuwe technologie en methodieken accepteren en doelgericht inzetten.

300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches

medewerker portret foto
Ruben Winter
Accountmanager
📞 088-122 55 88

Anderen bekeken ook

Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV
No items found.