Expertises van ExplainiT

Gebruikersondersteuning

ExplainiT is al 21 jaar dé specialist in het ondersteunen van medewerkers in het gebruik van (nieuwe) technologie. We bieden zes vormen van gebruikersondersteuning, met als doel om medewerkers optimaal met (nieuwe) technologie te laten werken.

Voordelen in de praktijk

Succesvolle adoptie

Ondersteun medewerkers bij het gebruik van (nieuwe) technologie om het gebruik ervan te stimuleren en te verbeteren.

Verhoogde productiviteit

Bied medewerkers ondersteuning op het moment dat ze het nodig hebben om snel problemen te voorkomen en op te lossen.

Efficiënte ontwikkeling

Ontwikkel medewerkers op relevante en persoonlijke wijze tijdens het werken met contextgevoelige kennis.

“Floorwalkers van ExplainiT zijn ingezet om onze migratie naar Windows 10 soepel te laten verlopen. De floorwalkers beschikten over veel expertise. Dat leverde veel positieve feedback op vanuit de organisatie.”

Martijn Dekker

,

Teammanager Operations

Verschillende vormen van ondersteuning

Op basis van onze ervaringen bieden we zes vormen van gebruikersondersteuning. Zo ondersteunen we organisaties en hun medewerkers met digicoaches, floorwalking, helpdeskondersteuning en de skills week. Daarnaast biedt het user adoption platform SelfGuide de mogelijkheid om e-learning en performance support te bieden.

Digicoaches

Skillsweek

Floorwalking

Webinars

Helpdesk ondersteuning

User adoption platform

Waarom ExplainiT?

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

Cedeo-erkende aanbieder van incompany en maatwerk trainingen

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

Erkenningen

Wil je meer informatie over gebruikersondersteuning?

Neem vrijblijvend contact met ons op. Onze ervaren adviseurs, consultants en trainers helpen je graag.

Giel Hemme
Accountmanager
📞 088-122 55 88
Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV