Giel Hemme

Home  / Team / Giel Hemme

Ik ben Giel Hemme en sinds 2010 actief als Adviseur/Accountmanager bij ExplainiT. Ik streef naar een optimale dienstverlening door klantgericht, secuur en eerlijk te zijn. Daarnaast is het mooi om een optimale match tussen opdrachtgever en trainer te maken. Het klantgericht bezig zijn en klanten helpen in de ontwikkeling van vraagstukken is iets wat prachtig aan het vak is.

Ondanks vooropgestelde planningen en Scrum stand-ups is een gedeelte van de dag niet van tevoren in te vullen en wordt je ‘geleefd’ door je klanten. Dat wil zeggen nieuwe trainingsvraagstukken waar je mee aan de slag moet waarbij een beroep op je dienstverlening wordt gedaan. Voorbeelden van bezigheden zijn: wensen van de klant vertalen in concrete oplossingen, aanpassingen in het trainingsprogramma, planning en afstemming met onze trainers.

Buiten deze activiteiten bezoeken we onze klanten over concrete vraagstukken en/of strategische vraagstukken waar we gezamenlijk een passende oplossing voor moeten ontwikkelen. Dat draagt bij aan het onderhouden en uitbouwen van ons klantenportefeuille. De samenwerking binnen ons eigen accountteam vormt een nuttige aanvulling op de werkzaamheden. Taken kunnen onderling verdeeld en vervolgens uitgevoerd worden.

De ontwikkeling van ExplainiT naar een serieuze en volwassen organisatie is een hoogtepunt in mijn carrière. We blijven echter een nuchtere partij en weten wat reëel en haalbaar is. Daarnaast hebben we de kennis in huis om de meest uiteenlopende vraagstukken (groot/klein/complex) met onze pool aan collega’s en trainers op te pakken.