300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
De training Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor iedereen die contact onderhoudt met klanten en hierbij professioneel wil handelen.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.
Oct 6, 2025
Oct 17, 2025
Nov 3, 2025
Nov 14, 2025
Nov 17, 2025
Dec 2, 2025
Dec 15, 2025
Dec 29, 2025
Jan 12, 2026
Jan 13, 2026
Jan 27, 2026
Mar 25, 2026
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Helpdesk & Servicedesk’.
Tijdens deze training werk je met praktijkcases die door de trainer worden aangereikt. Je ontvangt daarnaast een reader of handboek, dat je ook na afloop kunt gebruiken als naslagwerk.
300.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches