Gebruikersondersteuning

ExplainiT is al 21 jaar dé specialist in het ondersteunen van medewerkers in het gebruik van (nieuwe) technologie. We bieden zes vormen van gebruikersondersteuning, met als doel om medewerkers optimaal met (nieuwe) technologie te laten werken.

Voordelen in de praktijk

Succesvolle adoptie

Ondersteun medewerkers bij het gebruik van (nieuwe) technologie om het gebruik ervan te stimuleren en te verbeteren.

Verhoogde productiviteit

Bied medewerkers ondersteuning op het moment dat ze het nodig hebben om snel problemen te voorkomen en op te lossen.

Efficiënte ontwikkeling

Ontwikkel medewerkers op relevante en persoonlijke wijze tijdens het werken met contextgevoelige kennis.

“ExplainiT denkt actief mee, levert precies de juiste specialisten en houdt zich aan afspraken. Een betrouwbare partner die verder kijkt dan de opdracht en gericht is op de beste oplossing.”

Martijn Dekker

,

Teammanager Operations bij Enexis

Verschillende vormen van ondersteuning

Op basis van onze ervaringen bieden we zes vormen van gebruikersondersteuning. Zo ondersteunen we organisaties en hun medewerkers met digicoaches, floorwalking, helpdeskondersteuning en de skills week. Daarnaast biedt het user adoption platform SelfGuide de mogelijkheid om e-learning en performance support te bieden.

Digicoaches

Skillsweek

Floorwalking

Webinars

Helpdesk ondersteuning

User adoption platform

Waarom ExplainiT?

Jouw leerdoelen, wensen en behoeften staan centraal

Altijd persoonlijk contact met een vaste en ervaren trainingsadviseur

Cedeo-erkende aanbieder van incompany en maatwerk trainingen

>250.000 medewerkers geadviseerd en getraind sinds de oprichting in 2001

Erkenningen

Wil je meer informatie over gebruikersondersteuning?

Neem vrijblijvend contact met ons op. Onze ervaren adviseurs, consultants en trainers helpen je graag.

Giel Hemme
Accountmanager
📞 088-122 55 88
Copyright © 0000 ExplainiT | Onderdeel van INVINITIV