350.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
De training IT Helpdesk & Servicedesk is geschikt voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van IT-problemen.
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Schrijf je in voor de training op een startdatum en locatie naar keuze.
Nov 3, 2025
Nov 20, 2025
Dec 1, 2025
Dec 17, 2025
Dec 31, 2025
Jan 12, 2026
Jan 27, 2026
Feb 11, 2026
Feb 23, 2026
Mar 9, 2026
Mar 23, 2026
Apr 9, 2026
Apr 22, 2026
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘IT Helpdesk & Servicedesk’.
Tijdens deze training werk je met praktijkcases die door de trainer worden aangereikt. Je ontvangt daarnaast een reader of handboek, dat je ook na afloop kunt gebruiken als naslagwerk.
350.000+ cursisten getraind van organisaties in diverse branches