Han Eshuis

Home  / Team / Han Eshuis

Ik ben Han Eshuis en sinds 2010 accountmanager bij ExplainiT. Ik heb dagelijks veel klantcontact, afspraken op locatie van onze klanten en zorg voor de afstemming tussen onze docenten en klanten. Daarnaast bied ik advies en (project)begeleiding t.b.v. omvangrijke projecten. In de vorm van scrumsessies overleggen we met het team en onze directie. Tevens ben ik altijd bezig met het zoeken naar nieuwe kansen en behoeftes om constant toegevoegde waarde te leveren voor onze klanten.

Ik ben een no-nonsense accountmanager, makkelijk in de omgang op ieder niveau, en scherp op de inhoud. Ik luister goed wat klanten verlangen, en zoek naar de achtergrond van de vraag. Hoe/waarom de vraag is ontstaan is cruciaal voor succesvolle en resultaatgerichte ondersteuning om co-creatie te optimaliseren. Daardoor kunnen onze klanten en haar medewerkers ambities nóg verder ontplooien.

Een absoluut hoogtepunt in de geschiedenis is de groei van het aantal medewerkers van ExplainiT. Ik ga graag naar het werk om toegevoegde waarde te leveren voor andere organisaties. Het is geweldig om met onderwerpen wat mensen raakt, bindt, en beter maakt bezig te zijn. Daarnaast vind ik het prachtig om zowel het zakelijke leven als het dagelijkse leven een stukje leuker en makkelijker te maken door kennis, inzicht en kunde.

Het team van ExplainiT heeft een gezamenlijk doel, dienstverlenende houding en is oprecht begaan met alle klanten. Hierdoor ontstaat er een “klik” tussen de klant en ExplainiT. Dit is in combinatie met een dynamisch- en actueel aanbod van ondersteuning een succesformule voor iedere organisatie die zich blijvend wil verbeteren en richt op de toekomst.