Servicemanagement

Servicemanagement is een onderdeel voor het inrichten, managen, beheren en het optimaliseren van de ICT diensten voor al jouw klanten.

Het ASL® procesraamwerk is een manier, ondersteund door best practices, om applicatiemanagement in te richten. Tijdens de training komt het beschrijven van de processen op uitvoerend (operationeel), sturend (tactisch) en richtinggevend (strategisch) niveau aan bod.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1095,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Integrated Service Management is een sterk aan populariteit winnend servicemanagement framework voor IT-beheer. Integrated Service Management richt zich naast de processen ook nadrukkelijk op de menskant en op de tooling die essentieel zijn voor goed IT-beheer. ISM is afgeleid van ITIL en ASL en is met name een toepassingsmodel.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1289,-

 Trainingsduur:
3 dagen


ISO 20000 betreft IT service Management en gaat over het verbeteren van de kwaliteit van service en is gebaseerd op een set van aanbevelingen om procesverbetering en serviceverbetering te realiseren volgens een “ISO20000 best practices” methode.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1095,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Portfoliomanagement gaat over het managen van alle initiatieven om de strategische doelen van een organisatie te realiseren: de bestaande business, innovatiedoelen en lopende en te starten programma’s, projecten en activiteiten.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1299,-

 Trainingsduur:
2 dagen


De contractvorm waarin de afspraken tussen een klant en een leverancier wordt vastgelegd is een Service Level Agreement (SLA). Hierin leggen de betrokken partijen hun afspraken over de beschikbaarheid, de kwaliteit, de kosten en soort van de ICT diensten vast.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1549,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Expert in maatwerk

Het is mogelijk om een training of traject op maat samen te stellen, gericht op de doelen van de organisatie. Wij ontwikkelen, in samenspraak met praktijkgerichte trainers, inspirerende trainingen waar we verschillende leervormen in kunnen zetten. Uiteraard helpen we medewerkers het geleerde te borgen met praktische tooling.

Werkwijze

Iedere trainingsbehoefte is uniek. Trainen bij ExplainiT is meer dan alleen leren en ervaren.  De cursist staat altijd centraal, groeit, verandert en wordt wendbaarder.
Hoe zorgen we voor een optimaal leerrendement? Wat is onze werkwijze?

  • Oriëntatie

  • Intake

  • Voorbereiding

  • Training

  • Evaluatie

  • Borging

Gerelateerde berichten

Trainingsadvies nodig?

Heb je hulp nodig bij het maken van een keuze?
Neem dan contact op voor een persoonlijk adviesgesprek via onderstaand formulier.
Wij helpen je graag.

Je mag ons ook bellen of mailen
via 088 122 55 88 of info@explainit.nl