Servicemanagement

Servicemanagement is een onderdeel voor het inrichten, managen, beheren en het optimaliseren van de ICT diensten voor al jouw klanten.

Integrated Service Management is een sterk aan populariteit winnend servicemanagement framework voor IT-beheer. Integrated Service Management richt zich naast de processen ook nadrukkelijk op de menskant en op de tooling die essentieel zijn voor goed IT-beheer. ISM is afgeleid van ITIL en ASL en is met name een toepassingsmodel.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1289,-

 Trainingsduur:
3 dagen


De contractvorm waarin de afspraken tussen een klant en een leverancier wordt vastgelegd is een Service Level Agreement (SLA). Hierin leggen de betrokken partijen hun afspraken over de beschikbaarheid, de kwaliteit, de kosten en soort van de ICT diensten vast.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1549,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Expert in maatwerk

Het is mogelijk om een training of traject op maat samen te stellen, gericht op de doelen van de organisatie. Wij ontwikkelen, in samenspraak met praktijkgerichte trainers, inspirerende trainingen waar we verschillende leervormen in kunnen zetten. Uiteraard helpen we medewerkers het geleerde te borgen met praktische tooling.

Werkwijze

Iedere trainingsbehoefte is uniek. Trainen bij ExplainiT is meer dan alleen leren en ervaren.  De cursist staat altijd centraal, groeit, verandert en wordt wendbaarder.
Hoe zorgen we voor een optimaal leerrendement? Wat is onze werkwijze?

  • Oriëntatie

  • Intake

  • Voorbereiding

  • Training

  • Evaluatie

  • Borging

Gerelateerde berichten

Trainingsadvies nodig?

Heb je hulp nodig bij het maken van een keuze?
Neem dan contact op voor een persoonlijk adviesgesprek via onderstaand formulier.
Wij helpen je graag.

Ik wil graag per mail op de hoogte gehouden worden van de nieuwste ontwikkelingen in de markt.

Je mag ons ook bellen of mailen
via 088 122 55 88 of info@explainit.nl