ITIL®

Information Technology Infrastructure Library (ITIL)® is ontwikkeld als een referentiekader voor het inrichten van de beheerprocessen bij IT-Servicemanagement. Bij ITIL® staat één doel centraal: het leveren van waarde aan de business door continue te verbeteren. Dat wordt gedaan door middel van een gestructureerde aanpak voor het leveren van de gewenste kwaliteit van IT-services. ITIL is geen methode of model, maar eerder een reeks van best practices (de beste praktijkoplossingen) en concepten. De kracht van ITIL® zit in het feit dat het op iedere IT-organisatie van toepassing is, ongeachte grootte, IT-infrastructuur of volwassenheidsniveau. Het is een filosofie die wereldwijd door bijna alle IT-Professionals wordt gedeeld en waar veel mensen in de praktijk mee werken.

Wil jij je ontwikkelen in de wereld van IT Service Management? De ITIL® 4 Foundation training biedt jou een raamwerk van processen en concrete handvatten om je IT-organisatie in te richten en te beheren. Ontwikkel inzicht in het belang van een perfecte IT dienstverlening in de moderne wereld.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 949,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Tijdens de training ITIL® Continual Service Improvement (CSI) leer je binnen de serviceorganisatie het gehele instrumentarium te borgen; zodanig dat continu gewerkt wordt aan het optimaliseren van de dienstverlening.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1495,-

 Trainingsduur:
3 dagen


Wil je je verdiepen in IT service management om je IT infrastructuur optimaal in te richten? En wil je je klanten diensten en producten leveren precies zoals zij wensen? Volg dan de 3-daagse ITIL® Foundation training om bekend te worden met de basis van ITIL® v3. Na afloop is het mogelijk om het officiële ITIL® Foundation examen te behalen.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1285,-

 Trainingsduur:
3 dagen


De training ITIL® Lifecycle Module is onderdeel van het ITIL® Intermediate niveau en is net als de Capability trainingen het vervolg op ITIL® Foundation. De Lifecycle Module bevat een 5 tal trainingen die samen 15 punten opleveren om dichter bij ITIL® Expert te komen.

 Trainingsvorm:
incompany, maatwerk

  Prijs:
Op aanvraag

 Trainingsduur:
in overleg


De training ITIL® Managing Across the Lifecycle is voor de cursist de laatste module voorafgaand aan het bereiken van het certificaat ITIL® Service Expert. Na het volgen van deze training ben je klaar voor het examen.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 2400,-

 Trainingsduur:
5 dagen


De training ITIL® Operational Support & Analysis is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability module als vervolg op ITIL® Foundation. De Capability module bevat een 4 tal trainingen die samen 16 punten opleveren om dichter bij ITIL® Expert te komen.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 2110,-

 Trainingsduur:
4 dagen


De training ITIL® Intermediate: Planning, Protection & Optimization (PPO) is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability module als vervolg op ITIL® Foundation. De Capability module bevat een 4 tal trainingen die samen 16 punten opleveren om dichter bij ITIL® Expert te komen.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 2110,-

 Trainingsduur:
4 dagen


De training ITIL® Intermediate: Release, Control & Validation (RCV) is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability module als vervolg op ITIL® Foundation. De Capability module bevat een 4 tal trainingen die samen 16 punten opleveren om dichter bij ITIL® Expert te komen.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 2110,-

 Trainingsduur:
4 dagen


De training ITIL® Service Design geeft je de praktische richtlijnen voor het organiseren en managen van de ervaring van services en/of service-oplossingen. De training zal diep ingaan op de algemene concepten, processen, strategieën en methoden die in verband staan met de Service Design fase van de Service Lifecycle. Na afloop van de training beschik je over de kennis en vaardigheden die benodigd zijn om te slagen voor het officiële examen.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1495,-

 Trainingsduur:
3 dagen


De training ITIL® Intermediate: Service Offerings & Agreements (SOA) is onderdeel van het ITIL® intermediate niveau en de Capability module als vervolg op ITIL® Foundation. De Capability module bevat een 4 tal trainingen die samen 16 punten opleveren om dichter bij ITIL® Expert te komen.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 2110,-

 Trainingsduur:
4 dagen


Expert in maatwerk

Het is mogelijk om een training of traject op maat samen te stellen, gericht op de doelen van de organisatie. Wij ontwikkelen, in samenspraak met praktijkgerichte trainers, inspirerende trainingen waar we verschillende leervormen in kunnen zetten. Uiteraard helpen we medewerkers het geleerde te borgen met praktische tooling.

Leervormen

Iedere trainingsbehoefte is uniek. Daarom bieden we dé leervormen die passen bij de situatie.

Groepstraining

Open inschrijving

Individuele training / Coaching

E-learning / Blended learning

Gerelateerde berichten

Trainingsadvies nodig?

Heb je hulp nodig bij het maken van een keuze?
Neem dan contact op voor een persoonlijk adviesgesprek via onderstaand formulier.
Wij helpen je graag.

Ik wil graag per mail op de hoogte gehouden worden van de nieuwste ontwikkelingen in de markt.

Je mag ons ook bellen of mailen
via 088 122 55 88 of info@explainit.nl