Klantgerichtheid

Klantgerichtheid is een belangrijke factor voor een succesvolle organisatie. Klantgerichtheid wordt voor een groot deel bepaald door de manier van communiceren. Het vraagt betrokken medewerkers, die goed met mensen kunnen omgaan maar bovenal goed kunnen luisteren. Is jouw organisatie toe aan een frisse kijk op klantgerichtheid? Wil je vaardigheden trainen die relevant zijn voor het verbeteren van klantcontact? We helpen je graag om jouw medewerkers te trainen en te coachen op het gebied van klantgerichtheid.

Hoe win je het vertrouwen van je opdrachtgever? Hoe ga je om met de verschillende belangen? Hoe oefen je invloed uit op de besluitvorming tijdens het hele adviestraject? Hoe vergroot je het effect van je advies? Waar liggen de weerstanden en hoe doorbreek je die?

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 1399,-

 Trainingsduur:
3 dagen


Professioneel en effectief omgaan met klanten na de aankoop van je product/dienst is een van de onderdelen van aftersales. Een goed opgeleide helpdesk- of servicemedewerker is daarom erg belangrijk. Hiermee verstevig je de relatie met de klant met als doel een tevreden klant die graag een nieuwe order bij je plaatst.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 899,-

 Trainingsduur:
2 dagen


De pakkende openingszin wil maar niet in je opkomen, of je krijgt niet precies ‘op papier’ wat je bedoelt. Toch dient de inhoud van wat je schrijft zó te zijn gestructureerd en opgesteld dat deze belangstelling wekt en wensen bij de lezer creëert.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 899,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Wat betekent het om als organisatie de klant écht centraal te stellen. Wat is een klantgerichte houding en hoe kunnen wij binnen onze organisatie klantgerichtheid verbeteren?

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 899,-

 Trainingsduur:
2 dagen


E-mail is een niet meer weg te denken communicatiekanaal met klanten. Het is snel, minder formeel dan een brief en het kan bijzonder effectief zijn. Maar er zijn ook nadelen. Een fout is zo gemaakt en is soms niet gemakkelijk meer te herstellen want het staat er toch ‘zwart op wit’?

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 899,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou.

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 899,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Een ontevreden klant? Geen nood! In deze training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klanten verlopen prettiger en effectiever. In plaats van de klant kwijt te raken, verstevig je juist de relatie!

 Trainingsvorm:
open-inschrijving, incompany, maatwerk

  Prijs:
€ 899,-

 Trainingsduur:
2 dagen


Expert in maatwerk

Het is mogelijk om een training of traject op maat samen te stellen, gericht op de doelen van de organisatie. Wij ontwikkelen, in samenspraak met praktijkgerichte trainers, inspirerende trainingen waar we verschillende leervormen in kunnen zetten. Uiteraard helpen we medewerkers het geleerde te borgen met praktische tooling.

Werkwijze

Iedere trainingsbehoefte is uniek. Trainen bij ExplainiT is meer dan alleen leren en ervaren.  De cursist staat altijd centraal, groeit, verandert en wordt wendbaarder.
Hoe zorgen we voor een optimaal leerrendement? Wat is onze werkwijze?

  • Oriëntatie

  • Intake

  • Voorbereiding

  • Training

  • Evaluatie

  • Borging

Gerelateerde berichten

Trainingsadvies nodig?

Heb je hulp nodig bij het maken van een keuze?
Neem dan contact op voor een persoonlijk adviesgesprek via onderstaand formulier.
Wij helpen je graag.

Je mag ons ook bellen of mailen
via 088 122 55 88 of info@explainit.nl